Karty usług zawierają pełną informację o danej sprawie: podstawę prawną, wymagane dokumenty, opłaty, terminy i sposób załatwienia sprawy a także stanowisko odpowiedzialne za załatwienie sprawy.
Karty usług zostały usystematyzowane według zakresu działania komórek organizacyjnych i stanowisk Urzędu.
Opisano w nich procedury najczęściej załatwianych spraw urzędowych.
Większość kart usług zawiera wzory wniosków, które po wypełnieniu można przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
lub złożyć osobiście w Kancelarii Urzędu Gminy (sekretariat), pokój nr 5.
W celu uzyskania dodatkowych informacji można kontaktować się z właściwymi merytorycznie stanowiskami pracy, pod wskazanymi w kartach usług numerami telefonów i adresów e-mail.
Gospodarka gruntami
Urząd Stanu Cywilnego, dowody osobiste