Autor (źródło): Krzysztof Żebrowski, Sekretarz Gminy
|
piątek, 02 października 2020 08:23, 1457 odsłon |
Zarządzeniem Nr 91/2020 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 28 września 2020 r. został powołany koordynator oraz zespół ds. dostępności. Do zadań Koordynatora do spraw dostępności oraz zespołu roboczego należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy i jednostki organizacyjne gminy Rzekuń,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt: Waldemar Skurzyński Koordynator ds. dostępności CUW w Rzekuniu
ul. Kolonia 1b
07-411 Rzekuń tel. 29 643 24 77 e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
|
Poprawiony: środa, 17 listopada 2021 11:31 |