header image
Strona główna Dostępność Koordynator ds. dostępności
Koordynator ds. dostępności PDF Drukuj Email
Autor (źródło): Krzysztof Żebrowski, Sekretarz Gminy   
piątek, 02 października 2020 08:23, 1457 odsłon

Zarządzeniem Nr 91/2020 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 28 września 2020 r. został powołany koordynator oraz zespół ds. dostępności. Do zadań Koordynatora do spraw dostępności oraz zespołu roboczego należy przede wszystkim:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy i jednostki organizacyjne gminy Rzekuń,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Kontakt:

Waldemar Skurzyński
Koordynator ds. dostępności
CUW w Rzekuniu
ul. Kolonia 1b
07-411 Rzekuń
tel. 29 643 24 77
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Poprawiony: środa, 17 listopada 2021 11:31
 
Wodociągi

Czy wiesz, że...

Firma Strabag Sp. z o.o., jako Generalny Wykonawca zadania "Remont nawierzchni asfaltowych na odcinkach ulic Traugutta i Goworowskiej w Ostrołęce" zawiadamia o wprowadzeniu czasowej organizacji ruchu dla ul. Goworowskiej w Ostrołęce.

Treść zawiadomienia: {BIP-15901-organizacja_ruchu_ul_Goworowska.pdf}

Naszą witrynę przegląda teraz 55 gości