Autor (źródło): Paweł Mostył
|
wtorek, 01 marca 2022 10:44, 575 odsłon |
Uprzejmie informujemy, że Urząd Gminy w Rzekuniu planuje usuwanie odpadów zawierających azbest. Wszyscy mieszkańcy (osoby fizyczne) zainteresowani usunięciem pokryć dachowych z eternitu mogą składać wnioski w Urzędu Gminy w Rzekuniu w terminie do 31 marca 2022 r. Informujemy, że prace polegające na demontażu, odbiorze i utylizacji wyrobów zawierających azbest będą bezpłatne.
Właściciel obiektu będzie ponosił jedynie koszty nowego pokrycia dachu we własnym zakresie. Mieszkańcy, którzy będą chcieli skorzystać z demontażu, odbioru i utylizacji azbestu zobowiązani są złożyć wniosek oraz informację o wyrobach zawierających azbest (druki dostępne poniżej). Określenie terminu odbioru azbestu będzie możliwe po podpisaniu umowy z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie i wyłonieniu wykonawcy.
Realizacja wniosków uwarunkowana będzie otrzymaniem dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Wniosek: Wniosek_azbest.pdf
Historia dokumentu
01-03-2022 r., 09:53:52, Paweł Mostył
01-03-2022 r., 09:49:02, Paweł Mostył, archiwum
- zmiana tekstu wstępnego,
- zmiana treści.
|
Poprawiony: wtorek, 01 marca 2022 10:53 |